Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Sabtu, 7 Januari 2012

★ ★ ★


Aku tak thu knpe haty aku sayu tbe2...
air mata aku mula mengalir cam paip yg pecah...
ape yg aku fikirkan.. sehingga aku cam
niy...aku tak ader jwpan uh....
aku rase cam nk pitam...aku rase dri aku makin
pelik...knpe dgn aku??knpe aku tbe2 nangis???
adoi...sakit nye kpala niy..
aku da lame tak sedih cam niy...tp ape 
punce aku sedih n ngis teruk2 niy...
aku nkkn jawapan....tp aku gagal 
cari jawapan...
perlu kew aku ambik ubt ???
ambik ubt tok tenangkan diri ku niy...
aku buntuh....sejak bpe hary niy...
emosi aku teruk sgt2...aku byk berdiam diri...
n simpan pew yg aku rase...bila ku
bgun dr tido...aku lupe sume uh...
law aku tido...adakah hari esok 
akan jadi hari yg lebih baik dr hary niy???
ntah la...aku sendiri tak dpt jwab sume uh...
boley tak law aku tak gune haty aku
niy???adoi..sakit lak haty aku..
sakit sgt2 bila tak ader sape yg mengerti
pe yg aku rase sekarang niy....
hurm....aku tak nk simpati...
aku tak nk mengemis kasih....cukup law 
ader  pendengar yg setia..n seseowng 
yg sudi jd penghibur tok aku dikala 
aku sedih....aku hargai sgt2...
owng uh...tq coz sudi bace coretan niy....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan