Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Sabtu, 7 Januari 2012

★ PeLeNgKaP HiDuP kU ♥

            
           Adakah cinta, senang diungkapkan oleh kata2??
Adakah cinta perlukan pengorbanan??
Selama niy..aku terus
Menanti cinta..berharap sgt agar 1 hary
Nanti akan bertemu dgn cinta sejati..
percintaan aku selama niy tak pernah dihargai…
mcm -mcm pengorbanan tlah aku lakukan
untuk teman hidup aku..
Tapi ape yg aku dpt??aku dipermainkan..
puas aku bersabar…
Ape kesalahan aku ??sehingga kau layan aku cam 2..??
Puas aku berfikir dan sejak itu..
Aku lepaskan kau sbb aku tahu tak ader cinta
Yg terjalin antara kau dan aku..




                     Sejak aku knl dgn si dia…

Haty aku rase lain sgt2…aku mule lupe ttg
Kesakitan n kesedihan yg aku lalui
Selama ini…walaupun mase tue,
Aku tahu dia lbh perlukan owng lain..
tp niat aku nk kongsi pew yg aku
rase..sbb aku tak ader teman tok kongsi
rase..dialah pilihan aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan