Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Sabtu, 7 Januari 2012

♥ AkOe BaHaGiA BiLa KaU BaHaGiA ★

                                
            aku trust dia, even aku tak pernah tgk
dia face 2 face..
sejak tue..haty aku mule sukakan dia..
dan dia pernah cakap…
“jgn mengharap sesuatu darinye…”
Haty aku sayu sgt2 lepas dia ckp cam 2..
aku percaya ttg cinta..
cinta yg sejati tak boley dipakse…
 haty niy terus terima.. aku hadiahkan si dia
dengan sebuah lagu.. 
hanya dia saja yg tahu lagu 2..
sbb lagu 2 amat bermakne bg aku…
dan lagu 2 lah menjadi lambang cinta
aku dan dia…byk kali dia dgr lagu 2..
dan akhirnye dia melafaskan kata2
yg indah sehingga aku terima dia
sebagai teman hidupku..
sejak dia jd teman aku…Byk yg aku pelajari ttg 
kesetiaan n pengorbanan…
Aku tersenyum n ketawa..
Hppy sgt2 dpt kekasih seperti kamu…
Belaja terima hakikat bahwa dri ini tak
Cukup sempurna…
Aku tak byk kwn tok kongsi
 rase n kesedihan aku..
Buku n kertas jd teman rapat aku…
Ape yg aku rase..aku tulis kt kertas n buku..
Aku akan bace ape yg aku tulis bile
Aku tak dpt ingat sume 2…sbb terlalu stress n sedih..
Aku jd cam 2..berharap sgt sume 2 takkan
Terjadi lagi..
Maaf ..sy bukan sengaja nk buat lupe..
Tp sy btl2 tak dpt ingat sbb ingtan sy lemah..
Maaf sbb tanye benda yg sama tiap Hary…
maaf sbb selalu cerita benda yg sama..
Maaf sbb tak dpt ingt sgt ttg awk..
Sbb 2 sy lebih suke tulis ttg awk kt lam hp…
Sy tak lagi menulis didlm buku atau kertas..
Sbb mama akan bace kisah sy…
Hahahaha..
Awk..sy hargai setiap saat n mase
Bersama awk..mungkin awk nampak sy cam budak2..
N  perangai sy tak cukup matang..
Sy mang cam 2..tp ader mase2 yg sy akan
Jd matang..sy lebih suke simpan
Pew yg sy rase..sbb susah tok luahkan pe yg
sy rase..if awk tanye..sy akan jawab..
gado n gurauan antara kite..
sy tak pernah simpan dlm haty..
tp sy tak nk benda yg lepas terjadi lagi..
sbb sume uh sakit sgt2..
awk..terima kasih sbb jd teman hidup sy..
n tahan dgn kerenah sy..
sy tak nk hilang awk…
sbb awk sgt2 penting dlm hidup sy..
awk…hubungan yg terjalin perlukan
pengorbanan ,kejujuran ,kasih syg n
perhatian..dan awk lebih thu ttg percintaan…
awk lah yg byk ajar sy erti kehidupan
terima kasih syg ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan