Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Khamis, 18 April 2013

Tak Guna Lagy Semua Ny :')



Now hg pon dha buad keputusan yg hg na kan :)
hg pon dha buad keputusan .
jady aku rasa ta perlu agy
untuk aku bagi apa-2 perasaan kt hg .
ta perlu agy untk aku b'tepok sbelah tnggan .
TPI HATY AKU TETAP AKN TNGGU HG :)
hope hg jga hbungan dgn anis smpai akhir hayat hmpa :)
tenga coz prnah jadi insan yg aku cinta walaupon sekejap .
tengs prnah hapy kan aku untk sementara :)
tengs atas segalanya sayang :'(
aku harap lepas ny ta kan ada apa-2 agy antara kyta .
ckup brapa mnggu ja untuk aku knai hg .
tolong jgn wujud agy dalm dunia n hidup ak lgy !
saked sngt haty ak weyhh .
sumpah haty aku dah hancur .
dha berkecai . cukup lhaa hg org yg t'akhir :'(
ta kan ada sapa-2 yg akn wujud dlm hidup ak .
haty aku dha berkecai bagai retak seribu .
hnya kerana hg yazid .
tpi aku tetap juga akan TNGGU hg ^^'
aku akn ingt semua ny . smpai mati .
hg sorg insan yg dah hancur kan haty aku :)
assalammualaikum
salam t'akhir dari aku untuk mu insan yg 
akn ku ingat kan smpai mati .!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan